Brons voor TAALchecken

Goed Nederlands! U wilt goed (= foutloos en duidelijk) Nederlands in al uw teksten!

Het motto van Herman Wieser, eigenaar van tekstbureau Taalchecken, is dan ook “Laat mij de taalfouten uit uw belangrijke teksten halen (website, brochure, advertentie, enz.) want uw teksten zijn uw visitekaartje – en taalfouten staan niet professioneel”.

Wieser heeft veel ervaring in het beroepsmatig corrigeren van Nederlandse teksten. Bovendien herschrijft hij onduidelijke, taalkundig onjuiste teksten. Na een loopbaan als docent Nederlands begon hij in 2012 fulltime met TAALchecken, nu vanuit Hoevelaken.

Kijk voor meer info op: taalchecken.nl 

Eigenaar Herman Wieser

 

Huiscateraar ‘The Taste of Richard’ wordt Brons sponsor

Voor regelmatige bezoekers van het Business Home van Sparta Nijkerk zijn zij al lang geen onbekenden meer: Richard en Jamy van de Veen van The Taste Of Richard. Namens hun bedrijf verzorgen zij regelmatig een overheerlijk buffet na afloop van de thuiswedstrijden van Sparta Nijkerk 1. Onlangs zijn zij als Brons sponsor toegetreden van de club. Richard van de Veen is sinds zijn 17e al actief in de horeca. Eerst als leerling kok van verschillende restaurants door heel Nederland, later als chef kok van o.a. het Ampt van Nijkerk en Hart van Holland. Twintig jaar geleden startte van de Veen echter als zelfstandig ondernemer met een cafetaria waar hij naast zijn dagelijkse business ook al diverse catering activiteiten verzorgde.

Alhoewel hij zijn werk 14 jaar lang met veel plezier uitvoerde begon de drang naar het koken voor- en verzorgen van diverse partijen steeds groter te worden.

In 2018 startte hij The Taste of Richard. Klein begonnen maar sinds de laatste twee jaar groeit het bedrijf explosief. Het verzorgen van lunches met hun Sandwich Shuttle Bezorg Service, catering op locatie, vergaderingen en trainingen in de zalen bij Apollo Workspaces en het bedenken en uitvoeren van geheel verzorgde partijen. Te denken valt daarbij aan bedrijfsfeesten, bruiloften of zakelijke diners.

Richard van de Veen heeft (gelukkig, zoals hij zegt) zijn passie kunnen overbrengen op zijn zoon Jaimy die sinds begin april 2023 compagnon is geworden van The Taste of Richard.

Dat was ook het moment dat zij ook een fantastische mooie authentieke snackwagen namens hun bedrijf inzetten op zowel privé feesten als zakelijke evenementen en partijen.

Leden van de BusinessClub van Sparta Nijkerk hebben dus al lang kennis gemaakt met de cateringkunsten van The Taste Of Richard,  maar ook buiten de club organiseert en verzorgt The Taste Of Richard graag uw bedrijfsfeest, klantendag of privéfeestje! Gewoon even bellen en zij denken graag met u mee in alle oplossingen.

Met smakelijke groet,

Richard en Jaimy van de Veen

Op de foto: Richard van de Veen

Fysiotherapiepraktijk Corlaer en Sparta Nijkerk; meer dan een Briljanten samenwerking

In de praktijk van Fysiotherapiepraktijk Corlaer was Sparta Nijkerk al geen onbekende naam meer. Therapeuten en cliënten zijn al tijden betrokken bij het wel en wee van de club en zeker geïnteresseerd. Een samenwerking tussen club en praktijk kon dan ook eigenlijk niet langer uitblijven.

Fysiotherapiepraktijk Corlaer biedt medische begeleiding gericht op preventie, diagnostiek en behandeling. Het mooie van de opgezette samenwerking is dat die zich niet beperkt tot begeleiding van de A-selectie maar geldt voor de gehele vereniging. Sparta Nijkerk stuurt al jaren op ontwikkeling professionalisme en een uitmuntende medische begeleiding en Fysiotherapiepraktijk Corlaer helpt dan ook graag om dat op een steeds hoger plan te krijgen. Zij spreken daarbij heel nadrukkelijk uit dat zij óók trots zijn op deze lokale connectie, ervaren de sfeer en gezelligheid binnen de club als een warm bad. “Kortom, een eer om deel uit te maken van deze prachtige club!”, aldus Marco Kamphorst, Master Manueel Therapeut van de nieuwe Briljant sponsor.

Op foto rechts: Marco Kamphorst, Fysiotherapiepraktijk Corlaer

Midden: Erik Plug, v.v. Sparta Nijkerk

Links: Rijk Veer, BusinessClub Sparta Nijkerk

De Conceptenmakelaar verbindt zich als Brons sponsor

Jeroen van Schie, eigenaar van De Conceptenmakelaar, stelt zich graag nader aan u voor: “Prettig kennis te maken! Ik ben al ruim 25 jaar actief in de evenementenbranche en durf mijzelf inmiddels een echte allrounder te noemen. Naast het bedenken, voorbereiden en organiseren van gedenkwaardige zakelijke- en publieksevenementen, heb ik een passie voor het activeren van merken op evenementen.”

Met een rijk netwerk binnen de evenementen- en entertainmentbranche weet Van Schie als geen ander hoe hij jouw visie kan omzetten in een tastbare realiteit. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, symposium, merkactivatie of een muziekfestival, met veel persoonlijke aandacht en vanuit een helicopterview, staat hij voor een totale ontzorging.

“Ik haal mijn drive uit het samenbrengen van mensen en die een memorabele ervaring te laten beleven. Heb jij binnenkort een evenement in het vooruitzicht of denk je erover na om een evenement op de kalender te zetten. Ik denk graag met je mee!”

Deconceptenmakelaar.nl

Op foto: Jeroen van Schie

Oer-Spartaan wordt Brons sponsor

Zeg je Bert van den Akker, dan zeg je ‘schilder’ of ‘Sparta Nijkerk’. Hoe mooi is het dan dat deze oer-Spartaan, op zaterdag steevast te vinden op z’n vaste stek op de lange zijde, zich onlangs als Brons sponsor aansloot bij zijn club? Op zoek naar een vakman op het gebied van schilder- of behangwerk? Dan kunt u Van den Akker met een gerust hart bellen. Ook binnen de club zul je hem vaker in z’n schilderskloffie dan in z’n ‘zondagse kleren’ tegen komen. Maar uiteindelijk vindt Van den Akker Schilderwerken het ook mooi om zich bij de gezelligste businessclub in de regio aan te sluiten. Al is het maar om het Middagje Sparta Nijkerk compleet te maken.

Van den Akker Schilderwerken 06 12120577

Kennisborrel Zakelijk Zonnesucces op 28 september

Youen is verheugd alle leden van de Sparta Nijkerk BusinessClub uit te nodigen voor een bijzondere gelegenheid. Op 28 september 2023 organiseren we de kennisborrel ‘Zakelijk Zonnesucces: winstgevend verduurzamen’, waar we duurzame oplossingen voor bedrijven zullen verkennen. De kennisborrel wordt georganiseerd in het Businesshome van Sparta Nijkerk.

De onderwerpen
Tijdens de kennis borrel zullen Romano Hagen en Jörgen Derksen hun licht laten schijnen op vragen rondom duurzame financiering en lichtgewicht dakconstructies.

Romano Hagen van de Duurzaam Gefinancierd weet alles van subsidies en financieringen van voor zowel MKB als Grootzakelijk. Hij zal strategieën presenteren en vragen beantwoorden rondom dit onderwerp.

Jörgen Derksen van Solarge zal je bekendmaken met de geavanceerde Nederlandse zonnepanelen van Solarge. Volgens hem begint energie-efficiëntie begint bij de bron, en hun nederlandse zonnepanelen, die zowel lichtgewicht als circulair zijn, bieden oplossing die uw bedrijfsvoering positief beinvloeden, bijvoorbeeld ingeval van (te) lichte dakconstructies.

Verder kunt u met experts vragen stellen over onderwerpen rondom energieopslag, laadpleinen en netcongestie.

Het programma
Het programma begint met een inloop vanaf 15:30 uur en informatieve sessies tot ongeveer 17:30 uur. Er is voldoende gelegenheid om te netwerken en in contact te komen met andere ondernemers tijdens een informele borrel.

Mis deze kans niet om jouw bedrijf naar een duurzame toekomst te leiden. Reserveer nu jouwplek via www.youen.nl/kennisborrel 

PIM Lease treedt toe als Brons sponsor!

Oude liefde roest niet
PIM Lease is de partner in mobiliteit: van meerjarige leasecontracten tot tijdelijke short lease en van jong gebruikte occasions tot exclusieve auto’s. PIM Lease past zich aan en beweegt mee met de klant – ook en júist als die niet standaard is of onverwacht verandert. Met veel plezier, kennis en aandacht draagt PIM Lease de zorg en verantwoordelijkheid van een wagenpark en nemen hiermee een deel van de bedrijfsvoering uit handen.

Erik-Jaap Stolp uit Nijkerk is sinds kort de nieuwe salesmanager bij PIM Lease. Erik-Jaap: “Ik ben blij dat ik weer terug ben bij het dreamteam! Ik ken Gerben de Groot en Patrick Doornbos al enige tijd en we hebben jaren samengewerkt. Een paar jaar terug ben ik voor mezelf begonnen in de lease, maar oude liefde roest niet. Ik kwam weer in contact met de mannen en heb de kans om weer samen te gaan werken aangegrepen.”

Garage Stolp
“Naast de liefde voor mijn gezin en Feyenoord ben ik groot BMW-fan. Ik ben opgegroeid in de BMW-garage van mijn vader. Garage Stolp stond in Nijkerk en daar is het BMW bloed door mijn aderen gaan stromen. Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik in een BMW 320. Als ik naar deze BMW E21-323i kijk krijg ik kippenvel en ga ik even weer terug naar die oude tijd…”

Erik-Jaap Stolp
stolp@pimlease.nl

Op de foto: Erik-Jaap Stolp

Dijkham Bouw nieuwe Goud sponsor van Sparta Nijkerk

Met trots stellen wij Dijkham Bouw voor als sponsor van Sparta Nijkerk. Als een lokale onderneming zijn zij altijd op zoek naar manieren om betrokken te zijn bij de gemeenschap en het ondersteunen van lokale initiatieven.

Dijkham Bouw bestaat uit een hecht team met een familiaire sfeer; daar zijn ze trots op. Samen willen ze op succesvolle wijze een optimale werkomgeving realiseren in de bedrijfshuisvesting voor opdrachtgevers in Nederland. De opdrachtgevers moeten met een goed gevoel terug kunnen kijken op de voorbereiding, het bouwproces en de nazorg. Dijkham zet in op langdurige samenwerkingen en werkplezier met hun bouwpartners; dat is hun kracht. Bij de uitvoering van de projecten zijn veiligheid, kwaliteit, duurzaamheid en gezondheid hun prioriteiten.

Een belangrijk uitgangspunt is dat zij naast hun opdrachtgevers staan. Door hun klantgerichtheid en ruim 50 jaar ervaring in de bedrijfshuisvesting kunnen ze gezamenlijk het beste resultaat creëren en opdrachtgevers ontzorgen. Zij zijn open, eerlijk en transparant in hun communicatie. Door het continu ontwikkelen en uitbreiden van hun kennis en ervaring op de verschillende vakgebieden spelen ze in op de kansen in de markt en kunnen ze opdrachtgevers nog beter bedienen.

Als sponsor streven ze naar een langdurige en vruchtbare samenwerking. Zij zijn verheugd om hun naam te verbinden aan Sparta Nijkerk.

De club is dan ook erg blij met Dijkham Bouw als sponsor. Samen gaan ze een geweldig avontuur tegemoet, gevuld met sportieve successen, gemeenschapsbetrokkenheid en onvergetelijke momenten op en naast het veld.

Directeur Dijkham, Marcel Huveneers en Rijk Veer van BusinessClub Sparta Nijkerk

Bronzen lidmaatschap voor TEMM & TUIN

TEMM & TUIN, een Nijkerks hoveniersbedrijf dat in de wijde omgeving bekend staat om z’n positieve imago en tuinen met een uitgesproken signatuur. Minimalistische designtuinen, passend bij de verlangens van de moderne levensgenieter.

De kracht van eenvoud komt tot leven

TEMM & TUIN focust in de ontwerpfase op minimalistisch tuindesign; waarin rust en eenvoud de basis vormen. Het team is gespecialiseerd in vakkundige aanleg waarin een boeiend spel van organische vormen en strakke lijnen tot uiting komt. Dit doet het team van TEMM & TUIN op een manier die iedere klant sterk waardeert; sublieme kwaliteit, hartelijk klantcontact en uitstekende nazorg. Ook als het gaat om tuinonderhoud. Dát typeert een TUIN van TEMM.

Leer TEMM & TUIN kennen op www.temm-tuin.nl & instagram: @temmtuin

Restaurant het Sluishuys treedt toe als Brons sponsor

In juni 2022 opende Erik Hendriksen samen met zijn team de deuren van restaurant het Sluishuys. Graag laat hij u kennismaken met ambachtelijk bereide gerechten, met pure en verfijnde smaken tijdens een culinaire lunch, diner, private dining, feest of event.

Hendriksen behoort met zijn keuken tot de 500 beste restaurants van Nederland, staat in de Gault&Millau gids en heeft na zijn verhuizing van Barneveld naar Nijkerk wederom een plek in de Michelingids weten te bemachtigen.

Terwijl u geniet van de ontspannen ambiance en uitzichten over de Nijkerkse polders, bereidt het team de meest heerlijke gerechten. Dagverse, seizoensgebonden en lokale ingrediënten zijn bij het Sluishuys de basis voor een culinaire ervaring van hoog niveau!

 

Weitmann Media treedt toe als Zilver sponsor

Weitmann Media is een content creatie bureau dat zich richt op het maken van hoogwaardige content. “We willen ervoor zorgen dat iedereen blij is, van begin tot eind. En we kunnen ook je social media kanalen beheren, zodat jij je helemaal kunt focussen op je bedrijf. Oh, en voor flyer- en posterontwerp ben je bij ons ook aan het juiste adres!”, roepen Joey Weitmann en Tom Edelman enthousiast in koor.

Het begon allemaal met een vriendschap en een gedeelde passie. Twee collega’s die samen TikToks maakten voor BijDavid in Ermelo. Daarvoor produceerden zij maar liefst 50 afleveringen! Het is dan ook goed voor te stellen dat zij behoorlijk wat tijd samen hebben doorgebracht. Toen die TikToks een groot succes werden, kregen ze de smaak te pakken en wilden ze nog meer geweldige TikToks maken voor andere bedrijven. En zo is Weitmann Media ontstaan.

Maar wie zijn zij nou eigenlijk? Joey en Tom wonen in Ermelo en Harderwijk. Joey: ”Ik ben altijd al dol geweest op mensen vermaken en lekker sociaal bezig zijn. Daarom ben ik bij Weitmann Media verantwoordelijk voor het bedenken van content en het onderhouden van contacten met klanten. Ik hou wel van een uitdaging en vind het te gek om steeds weer met nieuwe en toffe ideeën te komen”.

Tom: ”Ik ben daarentegen helemaal gek van videobewerking. Ik geniet ervan om telkens weer nieuwe video’s te filmen en te bewerken. Bij Weitmann Media ben ik degene die zich bezighoudt met het vastleggen en bewerken van alle video’s. Het leukste hieraan vind ik de creatieve vrijheid die ik heb tijdens het bewerken. Ik kan lekker experimenteren en ontdekken wat wel en niet werkt”.

Bij Weitmann Media doen ze hun best best om geweldige content te leveren en ervoor te zorgen dat alle klanten blij zijn. Joey en Tom hebben niet alleen passie voor hun werk, maar zij streven er óók altijd naar om nieuwe creatieve hoogtepunten te bereiken.


Op de foto: links Tom Edelman, rechts Joey Weitmann

Wedstrijdkleding uitgifte – regels gebruik kleding JO19 t/m MINI’s

Het seizoen is weer van start gegaan! De meeste kleding is opgehaald en direct in gebruik genomen door de verschillende teams.

Goed om nog even stil te staan bij hoe we graag zien dat deze kleding gebruikt wordt.

Hummel

Er zijn allereerst nog een aantal teams die in Hummel kleding lopen, dit zal gedurende de komende 2 seizoenen worden uitgefaseerd voor de nieuwe STANNO kleding.
We vragen hier begrip voor omdat we deze overeenkomsten ook zo met de betreffende shirtsponsor hebben gesloten.

Stanno

De meeste teams worden of zijn voorzien van Stanno kleding. Voor deze kleding zijn een aantal regels opgesteld om mee om te gaan. De kleding is eigendom van Sparta Nijkerk.

Graag hier als coördinator, trainer, leider, speler én ouders goed mee omgaan en op toezien!

  1. Wedstrijd kleding Stanno (shirt, broek en sokken) zijn t/m JO19 in het beheer van de betreffende speler zelf. De kleding is eigendom van Sparta Nijkerk.
    Uitzondering selectie JO19-1, deze shirts hebben een nummer.
  2. Deze kleding hoeft dus einde seizoen niet te worden ingeleverd bij trainer/leider.
  3. Keepersset bij teams zonder vaste keeper wordt einde seizoen WEL
  4. Past de kleding niet meer => via website Sparta Nijkerk andere maat aanvragen.
    Nabestelling kleding
  5. Kleding kapot, kwijt? => via website Sparta Nijkerk nieuw shirt/ broek/ sokken aanvragen.
    Factuur is voor betreffende speler. Nabestelling kleding
  6. Het is niet toegestaan om de naam van de speler in het shirt te strijken, schrijven.
    Een label plaatsen die eenvoudig kan worden verwijderd zonder het shirt te beschadigen is toegestaan.
  7. Stoppen met voetbal bij Sparta Nijkerk => via website Sparta Nijkerk kan je een inlevermoment aanvragen, eerder geen vrijgave voor overschrijving of stoppen. Contributie blijft doorlopen tot moment van inleveren. Nabestelling kleding
  8. Wedstrijdkleding Stanno wordt enkel gebruikt tijdens (oefen)wedstrijden van Sparta Nijkerk en georganiseerde toernooien met het betreffende team of (supporters)vereniging.