Boni blijft Briljant !

Na 7 seizoenen als hoofdsponsor op het shirt van ons eerste team te hebben geprijkt heeft BONI Supermarkten dat stokje overgedragen aan een ander.
Dat betekent niet dat het bedrijf afscheid heeft genomen van onze club. Met ingang van de huidige voetbaljaargang is Bouke van der Wal met zijn bedrijf briljant- sponsor van Sparta Nijkerk en in die hoedanigheid kledingsponsor van onze talentenfabriek ‘Onder-23’. Sponsormanager Rijk Veer overhandigde hem, als dank voor deze ondersteuning, een exemplaar van het shirt waarin Sparta Nijkerk O23 dit seizoen zal spelen. Van der Wal beloofde dat het shirt een mooie plaats zal krijgen in het bedrijf.

 

Techo Schilderwerken / Spanplafonds nieuwe bronssponsor .

Onze businessclub verwelkomt wederom een nieuwe  sponsor.

TECHO SCHILDERWERKEN / SPANPLAFONDS
De eigenaar, Jeroen van Koot begon in 1998 zijn schildersbedrijf KOOTSCHILDERWERKEN.
Vijf jaar geleden kwam hij in aanraking met spanplafonds en heeft hij de naam veranderd in TECHO. Dit om verwarring te voorkomen en het duidelijker was dat ze naast schilderwerk ook installatie van spanplafonds doen. Spanplafonds met lichtoplossingen en eventueel een lichtplan, akoestische oplossingen voor bijv. galmende ruimtes, alle soorten spanplafonds desgewenst met of zonder print.

Bij TECHO kunt U naast alle soorten schilderwerk dus ook terecht voor een lichtplan, verlichting, stucwerk, en timmerwerk. Kortom : Alles onder 1 dak!

Kijk voor de mogelijkheden op www.techo-spanplafond.nl en www.techo-schilderwerk.nl

TECHO heeft zijn showroom op de Riddererf 11K in Nijkerk.
Voor bezichtiging van de showroom graag een afspraak maken. Daarvoor kunt U bellen op 06-54372039 , een app. of sms sturen naar dit nummer of via de mail: info@techo-spanplafond.nl of info@techo-schilderwerk.nl

 

 

Touringcarbedrijf & Reisorganisatie Midland Tours bronssponsor.

Onze businessclub verwelkomt wederom een nieuwe sponsor: Touringcarbedrijf & Reisorganisatie Midland Tours kiest voor brons.
De beide eigenaren Roel Arends & Gijs Beijers (foto) stellen zich graag aan u voor.

Reizen is onze passie en wij doen ons werk met veel plezier en enthousiasme.

 

Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van mooie dagtochten, onvergetelijke meerdaagse reizen, bedrijfsuitjes, familiedagen en schoolreizen. Ook kunt u bij ons terecht voor het huren van een (rolstoel)touringcar.
Met onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van personenvervoer en toerisme, zoeken we altijd naar de beste vervoersoplossing voor onze klanten.
Maatwerk is voor ons geen probleem. Vakmanschap en aandacht voor de klant zijn onze kernwaarden en bij alles wat wij doen staan kwaliteit en flexibiliteit voorop. We denken graag met u mee en vertalen vervolgens uw wensen naar een helder vervoersconcept.
Of dat nu het inbouwen is van tafeltjes in de bus, catering of dat extra kopje koffie onderweg, maatwerk en hulpvaardigheid is voor ons heel gewoon. Dat maakt reizen met ons niet alleen gezellig, maar ook een echte beleving!

Ook bij de locaties die wij selecteren staat – net als bij ons – gastvrijheid, service en vriendelijkheid voorop.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen u graag verder! U kunt ons bereiken op telefoonnummer 033-888 86 86 of via info@midlandtours.nl

Sponsor van de week: VdR druk & print

Door Tyno Koelewijn

In het nog steeds in-het-oog-springende pand aan de rand van het industriegebied in Nijkerk heb ik een afspraak met Bertil van de Ridder.
Bertil is directeur van VdR Print & Druk en de 4e generatie van de Ridder die leiding geeft aan het bedrijf dat al heel lang een begrip in Nijkerk is.
Bij binnenkomst valt op dat het bedrijfspand ook onderdak biedt aan andere bedrijven. Bertil legt uit dat er, door o.a. de digitalisering en het onderbrengen van een aantal werkzaamheden naar hun vestiging in Apeldoorn, minder kantoorruimte nodig is voor hun eigen activiteiten op deze locatie. Door flexibele kantoor -/vergaderruimte aan te bieden houdt hij roering in het pand en kan zo o.a. startups een mooie, centraal gelegen werkplek faciliteren.

 Bedrijfsactiviteiten VdR druk & print.
We nemen plaats in de showroom, die volstaat met allerlei druk -en printwerk. Het is een bonte verzameling producten van magazines, boeken, flyers, folders, verpakkingen, displays etc. die door de VdR bedrijven in de loop der tijd zijn geproduceerd en aangeven hoe veelzijdig het bedrijf is op het gebied van druk en print.
De vraag stellen wat het bedrijf doet is hiermee eigenlijk overbodig maar voor het interview wel noodzakelijk. Het antwoord van een ‘bevlogen’ Bertil is duidelijk:“We houden ons bezig met drukken en printen en met alles wat daaraan voorafgaat en /of achteraankomt. Door onze passie voor het vak te vermengen met creativiteit en inzet weten we ons te onderscheiden van anderen. Maar héél weinig klantuitdagingen zijn ons te gek’’.

 Van de Ridder is al heel lang lid van de Businessclub van Sparta, waarom eigenlijk?
 “Net als dat het voor mij een vanzelfsprekendheid was dat ik de vierde generatie in ons mooie familiebedrijf wilde zijn, zo voelt het voor mij ook als een soort vanzelfsprekendheid om businessclublid te zijn. Opa was één van de oprichters, Pa was lang voorzitter en hoofdsponsor en ik was zelf als voetballer actief tot in de senioren. Dus VdR en Sparta hebben echt wat samen. En het ‘wij gevoel’ ervaren we dan ook zeker. Er hangt een lekker sfeertje in de businessclub en op zaterdagmiddag ben je al gezellig druk met bekenden even te groeten en te spreken. Door dat ‘wij-gevoel’ verbindt het gemakkelijk en zijn er zeker commerciële voordelen te behalen. Maar niet alleen met Spartanen onderling, ook als een lid een relatie meeneemt, dan worden wij als Spartanen daar in mijn ogen beter van”.

Welke invloeden heeft de corona situatie op jullie bedrijfsactiviteiten?
‘’Allereerst bleek door de situatie eens te meer dat we een zeer betrokken team hebben waarmee we ons ook weer door deze crisis heen knokken. Er kwamen wederom krachten vrij waar je stil van wordt, zo kostbaar, zo mooi. Het vervult me met trots.

De omzet zakte weliswaar weg vanaf april, maar er ontstonden ook weer nieuwe kansen zoals o.a. de honderdduizenden mondkapdoosjes die we mochten vervaardigen. Verder maakt iedere crisis ons creatiever en fanatieker. We zijn nu bijna 108 jaar en willen nog heel lang klanten blij maken”!

Wat zijn de vooruitzichten voor je bedrijf?
“Die zien we met ons collectief van VdR druk & print in Nijkerk, totdrukwerk in Apeldoorn, hellodruk.nl (online drukwerkwinkel) en Boekenprint.nl met vertrouwen tegemoet. Het transformeren van ons bedrijf naar nieuwe markten zijn we gewend.
Onze huidige drie grote focussen zijn:
Verpakkingsdrukwerk maken voor onder meer de Foodvalley. Dus ook het bedrukken en verwerken van papier en karton wat gebruikt wordt bij het verpakken voor de te consumeren producten.
Onderwijs- en lesmaterialen maken en/of leveren. Hier hebben we een online supersonische voorziening voor waarbij de opleider volledig ontzorgd wordt en de leerling een volledig boekenpakket kan bestellen. En het door klanten bij ons laten outsourcen van haar printafdeling. De klant schiet job tickets in, wij handelen het af en leveren razendsnel terug.

Kan de businessclub je hier op een of andere manier behulpzaam bij zijn?
“Dat doen jullie al door dit interview te delen, door leuke netwerkontmoetingen te organiseren en ook met het initiatief van het Sparta Nijkerk Prikbord, waarvan ik overtuigd ben dat het kan werken Een soort ‘durf te vragen aan Wij-Spartanen’. Al moet ik bekennen dat ik nog te weinig tijd in het Prikbord heb gestoken om te geven of te vragen. Mooi te zien dat Sparta ook in de Corona-crisis tijd actief blijft voor haar businessclubleden’’.

Heb je een wens of doel die je wilt delen met de andere sponsoren, met het oog op toekomst?
“Omdat we in de Foodvalley een ‘lievelings-basisspeler’ willen zijn voor de papier- en karton verpakkende bedrijven, heb ik daar deels nieuwe connecties voor nodig. Daar houd ik me dus voor aanbevolen”.

Wil je van de gelegenheid gebruik maken om nog iets kenbaar te maken?
“Ja graag, allereerst dat ik bewondering heb voor het vrijwilligerslegioen bij Sparta en de accommodatie en (business)club die er nu staat is er eens temeer een om trots op te zijn.Alhoewel het momenteel even niet gewenst is, i.v.m. de covid-19 maatregelen, vind ik het wel jammer dat we tegenwoordig niet meer of weinig zingen en scanderen bij de wedstrijden van het eerste. In mijn hoofd zit nog dat ik als kind de hele zaterdag in Spartashirt op het terrein was en ’s middags zongen voor het eerste: “Ruud-je-van-Groningen! Of: We hebben Jan-tje-van-de-Craats tralalalala” In het promotiejaar hebben we het aan het einde nog wel collectief opgepakt. Zeker in de wedstrijd waarin we kampioen konden worden. Dat vond ik gaaf.Tenslotte wil ik graag benoemen dat ik het zo prachtig vind dat onze club generaties verbindt. Soms lopen er wel drie generaties van Sparta-families op De Ebbenhorst. Vooralsnog haken mijn dochters nog niet aan, maar ik hoop er nog lang met mijn vader te kunnen komen”

Als businessclub hopen wij natuurlijk ook dat we deze trouwe clubleden nog heel lang mogen ontmoeten. Maar hoe dan ook: VdR druk & print is al heel lang verbonden met Sparta en dat zij de club een warm hart toe dragen blijkt ook altijd weer uit de spontane medewerking, het samenwerken en het meedenken van het bedrijf bij het ontwikkelen van Sparta druk- en printwerk materialen. Een mooi voorbeeld daarvan is natuurlijk het jaarlijks uitbrengen van het Sparta Clubmagazine/ Presentatiegids.

Dus inderdaad: Sparta en VdR druk & print hebben écht wat samen!

www.vdr.nl

www.totdrukwerk.nl

www.boekenprint.nl

www.hellodruk.nl

Van Den Tweel Vastgoed Businesshome

Onlangs werd het sponsorhome van Sparta Nijkerk officieel omgedoopt tot “van den Tweel Vastgoed Businesshome”. Bij de club is het gebruikelijk dat de naam van de hoofdsponsor wordt verbonden aan de ruimte waar de leden van de Businessclub elkaar rond wedstrijden treffen en nadat Sparta Nijkerk en van den Tweel Vastgoed onlangs een vijfjarige verbintenis overeen kwamen werd het Businesshome dus officieel omgedoopt.

Ter bevestiging poseerde directeur/eigenaar Gerard van den Tweel trots voor de nieuwe belettering

Sponsor van de week : Juist in Beeld, Robert Koelewijn

Door Tyno Koelewijn
(geen familie voor zover bekend)

Ik spreek Robert Koelewijn op een maandagmorgen en op afstand. Door zijn drukke werkzaamheden en zijn aanstaande vakantie (hij vertrekt komende nacht) hebben we afgesproken om het interview telefonisch te doen.

Zijn bedrijfsnaam ‘Juist in beeld’ zegt eigenlijk al voldoende. Robert houdt zich bezig met het op een juiste manier in beeld brengen van projecten en bedrijven. Waar hij in het verleden nog veel fotografie voor particulieren verzorgde, vanuit zijn winkel en studio op het Singel, ligt zijn focus nu alleen op bedrijfsmatige fotografie en video. Hij zet bedrijven en projecten letterlijk in de spotlights.

Het begin
Koelewijn Fotografie is natuurlijk al heel lang een begrip in Nijkerk. Vader Harry startte de winkel in 1990. Robert is letterlijk opgegroeid tussen de filmrolletjes en negatieven en mocht op 16-jarige leeftijd de winkel al eens ‘alleen runnen’ tijdens een vakantie van zijn ouders. Robert: “Dat ging heel goed en het was voor mij ook al het moment dat ik besloot om zelfstandig ondernemer te willen worden”.
Door naast het werken diverse opleidingen op het gebied van fotografie af te ronden, kreeg hij zijn toekomst steeds helderder voor ogen. In 2010 nam hij dan ook het bedrijf van zijn vader over. Toen nog met de verkoop van camera’s en particuliere fotografie in combinatie met een eigen studio.
“Mede door de opkomst van de digitale fotografie en de steeds verdergaande mogelijkheden van de telefoon/smartphone camera’s besloot ik om de winkelactiviteiten te staken, het pand te verhuren en me helemaal te richten op mijn echte passie: fotografie en video. Hierin zag ik meer perspectief dan in de ‘handel in camera’s’ ”, aldus Robert.

Lid van Businessclub
Ondanks dat zijn vader al jaren lid was van de businessclub was het niet vanzelfsprekend dat Robert met zijn bedrijf dat ook direct zou worden. Zoals hij zelf zegt: “Ik ben een Flevo-man, (waterpolo) en heb wat minder met voetbal. Maar inmiddels speelt mijn zoon Robbin al een tijdje in de jeugd bij Sparta en wilde ik wel wat doen voor de club op het gebied van fotografie. Van het één kwam het ander en werd ik lid van de businessclub. Helaas kan ik zelf niet altijd aanwezig zijn bij het ‘Middagje Sparta’, i.v.m. mijn Flevo-activiteiten, toch ervaar ik het als een laagdrempelige maar ook wel zakelijke club en is het een fijne manier om te netwerken. Daarnaast is het een actieve club en zeker het initiatief van Het Sparta Prikbord is een goede aanvulling. Deze mag wat mij betreft ook na crisistijd wel actief blijven.
Om er zakelijk voordeel uit te halen ligt het er natuurlijk aan wat je er zelf aan doet, als je jezelf regelmatig laat zien ben je in beeld en word je op zijn minst opgemerkt”.

Heeft corana invloed gehad op jouw bedrijf?
Robert: “Jazeker, doordat bedrijven op slot gingen viel het in eerste instantie natuurlijk bij mij ook stil. De vrijgekomen tijd heb ik gestoken in het aanleggen van mijn achtertuin. Tijdens deze noeste arbeid had ik mooi de tijd om na te denken over de toekomst en kreeg ik scherp voor ogen hoe ik aan nieuwe opdrachten zou kunnen komen. Inmiddels heb ik een iets andere aanpak gekozen om potentiële klanten te benaderen dan voor coronatijd en dat levert inmiddels alweer mooie projecten op. Dus door de invloed van corona heb ik naast een mooie nieuwe achtertuin’ ook nieuwe inzichten gekregen”.

Toekomst?
Robert geeft aan dat hij de toekomst zeker positief inziet. Wat betreft zijn bedrijf ziet hij voldoende kansen en mogelijkheden om zijn dienstenpakket te optimaliseren. Zelf zegt hij: “Ironisch genoeg biedt de digitalisering, die er o.a. toe bijdroeg dat ik mijn winkelactiviteiten stopte, nu volop kansen om mijn specialisme meer inhoud te geven. Bedrijven hebben steeds meer behoefte aan goed beeldmateriaal om hun bedrijf, projecten of medewerkers op een juiste manier te profileren. Bijvoorbeeld voor marketingdoeleinden maar ook voor de social mediakanalen. Belangrijk hierbij is om dit professioneel te doen maar ook dat het aansluit bij de algemene verwachtingen van het bedrijf of persoon. Daarin is nog veel te winnen en daar help ik graag bij”.

Robert kan er o.a. voor zorgen dat medewerkers met een goede en bij hunzelf passende foto op social media staan. Het juist in beeld brengen is daarbij zeer belangrijk. Hij adviseert dan ook om dit regelmatig te checken en te zorgen voor het perfecte plaatje!

www.juistinbeeld.nl

 

 

 

BBU Juristen en Incasso’s van Brons naar Zilversponsor.

Bart Bosveld is al jarenlang met zijn bedrijf BBU Juristen & Incasso’s uit Amersfoort sponsor van Sparta Nijkerk. Per seizoen 2020-2021 heeft hij van het brons-sponsorschap een zilveren  gemaakt. BBU Juristen & Incasso’s verzorgt incasso’s voor bedrijven die aandacht, kennis en korte lijnen verwachten van hun incassopartner. Snel en vertrouwd incasseren en eerlijk juridisch advies op maat zijn de kenmerken van BBU Juristen & Incasso’s. Mede hierdoor hebben zij een landelijk klantenbestand waar met veel vertrouwen en plezier wordt samengewerkt.

Bachweg 2 Amersfoort
033 422 07 00
www.bbu-incasso.nl

 

   

Sponsor van de week: Auto-Care BV, Henrico Bonenberg

Door Erik Baas

In  het kader van onze Sponsor van de week, zijn we nu bij Henrico Bonenberg, de mede-eigenaar van de franchiseformule Auto-Care BV, specialist in het uitdeuken zonder spuiten.

Jullie naam verraadt al een beetje in welke hoek we moeten zoeken, maar wat doen jullie precies?
Wij zijn een franchiseorganisatie die gespecialiseerd is in het uitdeuken zonder spuiten van autoschades. Dit kan zijn een parkeerdeukje op gelopen bij de supermarkt tot 500+ deukjes van een
hagelschade en alles wat daartussen zit. We hebben 12 vestigingen verspreidt over Nederland met een concentratie in het midden van het land.
We werken enkel B2B op locatie bij de klanten en deze klanten zijn autodealer bedrijven,universele autobedrijven, autoschadebedrijven en auto groothandelsbedrijven.
We doen wel werk voor particulieren maar dat doen we dan via onze partners.

Hoe komen jullie bij de Business Club?
Dat is begonnen toen mijn zoontje bij Sparta ging voetballen en ik bij een klant een héééle fanatieke Sparta vrijwilliger tegenkwam:-) en om eerlijk te zijn, ook zeker voor de gezelligheid van het middagje Sparta. Neemt niet weg dat je daar gewoon een belangrijk netwerk vindt en dat de Business Club er ook voor jou als bedrijf is.
Een aantal van mijn Nijkerkse klanten zijn ook al lid van de BCSN en zo spreek je elkaar ook nog eens buiten het werk om. Als je nu zakelijke of privé iets nodig hebt ga je het toch in de business club kring zoeken.

Mening over Sparta Nijkerk Prikbord
Het prikbord is een goed initiatief in een roerige tijd, die bijna niemand voor mogelijk had gehouden en ik denk dat het veel mensen/bedrijven helpt.

De wens en toekomst van Henrico
Als bedrijf willen we nog meer vestigingen door heel Nederland realiseren. Midden volgend jaar moet ons nieuwe bedrijfspand op de Smidspol in Nijkerk klaar zijn.
We gaan daar ook (lease)auto’s klaar maken die teruggaan aan het einde van de lease-looptijd, of als een auto van de ene berijder naar een nieuwe berijder gaat.
We merken dat veel bedrijven en/of berijders schrikken van de kosten die verhaald worden aan het einde van de leaseperiode.
Dit kunnen zijn deuken, krassen en brandgaten in bekleding, dit willen we gaan repareren voordat de leaseauto weer ingeleverd wordt.

 

Bedrijfsverzamelgebouw De Arckel: Planning oplevering  juli 2021

     

Bouwpartners:  Auto Care- EE Accomodations – Westra & Smit – Drive. 4 wind

 

 

 

 

Reclamestal en Signploeg van goud naar diamantsponsor Sparta

Signploeg en Reclamestal upgraden naar diamant.
Richard Todd, eigenaar Signploeg & Reclamestal, licht toe wat hem er toe gebracht heeft deze stap te maken:
“Ik had eerlijk gezegd niet veel met voetbal. Sinds ik bij Sparta Nijkerk kom, voel ik de warmte van de club. Dat gevoel dat ik bij Sparta heb, heeft me onverwachts omarmd. Het clubgevoel is echt gaan leven en ik volg nu zelfs het voetbal! Daarnaast heb ik al veel zakelijke contacten weten te leggen en opdrachten met mede-sponsors mogen doen. Dat heeft me doen besluiten dat ik Sparta Nijkerk meer wilde sponsoren. Nu ben ik trotse diamantsponsor!

www.signploeg.nl

www.destal.nl

In memoriam: Martinus “Tiets” Bouw

Hij was er bijna altijd. Thuis en als het even kon ook bij uitwedstrijden. Van Assen tot Aalten en van Veenendaal tot Volendam. Martinus “Tiets”Bouw. Afgelopen donderdag overleed hij plotseling op 80- jarige leeftijd.

Als er iemand invulling gaf aan het Middagje Sparta Nijkerk was het Tiets wel. Samen met zijn kameraad Jan, die hij voor iedere wedstrijd ophaalde in Apeldoorn, zorgde hij (natuurlijk nog altijd als vertegenwoordiger namens onze Diamant- sponsor Bouw Logistic Services), er voor dat zij precies op tijd op De Ebbenhorst of welke amateur-voetbalaccommodatie dan ook aanwezig waren om, voordat de wedstrijd begon, nog even een kop koffie te drinken. Daarna zocht hij zijn vaste stek op de loge-tribune op. Sigaartjes bij de hand, zakje drop in de binnenzak om uit te delen aan de mensen om hem heen. Hij zal zich best eens opgewonden hebben maar wij hebben ‘m nooit op een wanklank richting spelers of scheidsrechters kunnen betrappen. Na afloop nam hij dan nog even de tijd om een drankje te doen en wat te eten en zo rond de klok van 18:00 uur weer (via Apeldoorn!) naar huis.

De corona- tijd zat ‘m dwars, al was het maar omdat hij niet naar zijn geliefde Sparta Nijkerk kon. Uiterst dankbaar was ‘ie toen we ‘m begin mei zijn “pakketje Middagje Sparta Nijkerk” bezorgden. Maar hij vertelde ons ook nog even fijntjes dat het tijd werd dat we elkaar weer gezellig op De Ebbenhorst zouden treffen.

Afgelopen zaterdag zou ‘ie er zeker weer bij geweest zijn maar helaas heeft dat niet meer zo mogen zijn. Er bleven (ook alweer door corona) sowieso stoelen leeg maar die van Tiets bleef wel heel erg leeg. En nog voor altijd ook…. Het zal vreemd zijn, zijn vriendelijke groet bij binnenkomst niet meer te horen. Zijn complimenten over hoe goed we het bij onze club voor elkaar hadden. Zijn zwaaien als de zaterdagmiddag er weer op zat. Als wij dat al voelen dan moet het gemis voor zijn zoons Martien en Wouter, hun partners Ageeth en Corry en hun (klein-)kinderen helemaal intens zijn. Wij willen dan ook niet nalaten hen heel veel sterkte toe te wensen, voor deze dagen maar ook voor de toekomst.

Tiets, mijnheer Bouw, opa Bouw is er op zaterdag niet meer bij. Wat ons betreft is de eerstvolgende prijs van ‘zijn’’ Sparta Nijkerk voor hem.

Rust zacht Tiets.

Stichting Businessclub Sparta Nijkerk
Nico Fiegen

Sponsor van de week: Studio LX

Door Martijn Worst

We spreken met de 34 jarige Arnoud Wallet bij hem thuis aan de keukentafel. De ras Spartaan die op zijn 5e lid werd van de voetbal vereniging en vanaf de luiers al op de Ebbenhorst te vinden was. Waar vader Henk op dat moment nog in het vlaggenschip te bewonderen was. De eigenaar van lichtstudio LX uit Nijkerk verteld over zijn jaren waarin hij de jeugdelftallen doorliep, jeugdscheidsrechter en jeugdtrainer is geweest, en momenteel nog steeds in “ut zesde” de lijnen uitzet. Hoewel de fysieke ongemakken hem steeds meer parten beginnen te spelen kan hij het spelletje nog niet loslaten. “Ik verwacht niet zo lang door te kunnen als senior, maar ik vind het belangrijker dat ik bepalend kan zijn binnen de lijnen. Daar heeft hij volgens mij iets minder last van.”

Hij verteld dat er wegens de corona maatregelen er toch wel een en ander veranderd is en dat hij in het najaar nog wel een dip verwacht. Vooral leveringen en productie uit het buitenland van high-end verlichting zorgde soms voor uitdagingen. Doordat ze een groot assortiment aan verlichtingsmerken als dealerschap kunnen leveren hebben ze dit goed op kunnen vangen en de klanten goed kunnen helpen. Dit vergt een flinke dosis flexibiliteit van de medewerkers, maar dat is een van de onderscheidende elementen van Lichtstudio LX. Doordat hij in diverse branches actief is, is de schade relatief beperkt gebleven, maar het ondernemerschap word wel flink op de proef gesteld in deze tijden verteld hij. “We moeten blijven bewegen, een sterke propositie in blijven nemen en vernieuwend blijven, maar dat was voor de Corona problematiek eigenlijk niet anders.”

De lichtontwerpen die ze maken zijn altijd uniek en volgens de laatste normeringen. Daarnaast werken ze met de nieuwste technieken en designs. Hierin probeert de lichtstudio voorop te lopen. Dit in combinatie met een flinke dosis creativiteit wordt altijd gestreefd naar het Wow-effect. “Dat is waarom klanten graag met ons samenwerken, ze worden telkens weer aangenaam verrast.” Hij schets een aantal projecten waarin ze veelal actief zijn, dit zijn vooral luxe woningen en villa’s, office en utiliteit projecten, denk hierbij aan het 7000m2 grote hoofdkantoor van Your Surprised dat recent is opgeleverd , horeca en scholen. “Hier hebben we het complete ontwerp, engineering, levering en montage voor onze rekening genomen. Echt een fantastisch project geworden, om trots op te zijn.”

Het maatwerk en creatieve inslag van zijn ontwerpen verrast elke keer weer. De kwaliteit van de armaturen speelt een grote rol in zijn lichtadviezen. Hij werkt vooral veel samen met architecten, interieurarchitecten en voorschrijvende partijen. Samen met deze partners worden na een intensief ontwerptraject de meest prachtige projecten opgeleverd.

Dat er een sponsorschap bij de business club van Sparta aan zat te komen was slechts een kwestie van tijd, maar daarnaast geeft Arnoud aan dat hij ook het belang van vereniging breed een steentje bijdragen niet uit het oog wil verliezen. Zo heeft hij onlangs geholpen met de verlichting van de kweekvijver. “Ik kom hier al als vijfjarig jochie op de club, en hoop dat ik zo lang mogelijk iets voor de vereniging kan betekenen. Een zaterdag zonder Sparta voelt toch een beetje raar.” Op zaterdagmiddag na zijn eigen wedstrijd laveert hij vooral tussen kantine en de business ruimte. “Daar ben je de fysieke ongemakken snel weer vergeten, dus dat zal voorlopig nog wel even doorgaan!.”

www.studiolx.nl

HLG Accountants en adviseurs bronssponsor Sparta

Nieuwe sponsor HLG  accountants en adviseurs:

Wij zijn een solide, betrouwbare en kwalitatief toonaangevende dienstverlener op het gebied van accountancy, belastingadvies, audit, corporate finance en administratieverzorging. Wij richten ons op MKB-bedrijven met een landelijke dekking of internationale vertakkingen. En in het verlengde daarvan familiebedrijven en non-profit organisaties als verenigingen en stichtingen. Onze focus ligt op Midden-Nederland, maar ook op multinationals die in Nederland (willen komen) opereren.

Processen hebben de grootste kans van slagen dankzij nauwe samenwerking. Voor ons is het belangrijk om intensief samen te werken mét onze cliënten. Onze kracht en onderscheidend vermogen liggen vooral in de persoonlijke benadering van ondernemers die eigenaar én bestuurder zijn. Of waar eigendom en bestuur in een beperkt of aantal handen zijn. Kortom: wij zitten altijd kort op de bal!