Berk

Ooit, heel lang geleden, sloten zij zich aan bij de lokale voetbalclub. Toen nog niveau ‘speeltuinvereniging’, slechts 3 veldjes waar het niemand ene moer interesseerde hoe die er bij lagen. Op zaterdag trokken daar mannen (sorry, toen nog enkel mannen…) van allerlei pluimage shirts over hun ranke lijven, er werd gevoetbald onder een paar karakteristieke, witte berken, er werd bier gedronken en er werd kort na het weekend gras gemaaid en schoon gemaakt. En daarmee was het klaar.

Maar je zult vandaag de dag bijvoorbeeld nog stééds Fred Lovink heten en je moet concluderen dat jouw club inmiddels een heus voetbalbedrijf is geworden. Een club die iedere zaterdag (maar zeker ook vóór een belangrijke bekerwedstrijd) van je vraagt of je strak toe wilt zien op de veiligheid rond het sportpark. Waar je een groep stoere kerels aan dient te sturen om dat dan ook allemaal in goede banen te leiden. Waar je stoere pubers vriendelijk moet vragen zich een beetje te gedragen en waar je uiteindelijk gewoon een grote bek kunt krijgen.

Of je zult maar Henk Bouw heten, als sluwe spits ooit dé held van De Ebbenhorst maar na een druk bezochte bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag vind je jezelf op een woensdagochtend terug op een rommelig sportpark, sta je voor jóúw club met een harde bezem en Sorbo borstel bekers, kartonnetjes en oranje vlaggetjes bij elkaar te vegen en zorg je er voor dat de accommodatie er na een paar uur weer kraakhelder uit ziet.

Of je heet Gert Veenhof, ooit was je kantinebaas bij een middelgrote club aan de andere kant van de sloot maar nu sta je vóórdat de haan drie keer heeft gekraaid op om tegen een kleine vergoeding bij je nieuwe vereniging te zorgen dat de broodjes besteld worden, het bier wordt aangevuld, de kroketten klaar liggen om in het vet gedompeld te worden, je barpersoneel in te roosteren, de volumeknop op tijd op 10 te draaien als de laatste hit van Stef Ekkel doorklinkt en vrolijk lachend heb je de verantwoordelijkheid dat ruim 2.000 mensen op tijd aan hun natje en hun droogje komen.

Het kan ook zijn dat je als Wim van Bokhorst ter wereld bent gekomen en dat je gevraagd is om, in plaats van een mooie wandeling met je vrouw te maken, voor die drukke bekerontmoeting te zorgen dat die duizenden geïnteresseerden op tijd aan hun kaartje komen, dat er bij de kassa op de juiste wijze gecontroleerd wordt, dat de coronacheck wordt uitgevoerd en dat de opbrengst nog dezelfde avond veilig wordt afgestort.

Of ja, je gaat als Hugo van der Horn door het leven en je moet, naast een drukke baan, samen met Rijk Veer 160 sponsors tevreden stellen met een toegangsbewijs terwijl er maar plek is voor 80, je moet zorgen dat die allemaal op de juiste wijze van hun hapje en sapje kunnen genieten, je moet zorgen dat er voldoende toezicht is bij de toegangspoort en je loopt uiteindelijk zelf nog met krukken en dranghekken te zeulen om het toch goed voor elkaar te hebben

Het kan ook zijn dat je Wim van Hussel heet, accommodatiebeheerder bent en, ondanks wat lichamelijk ongemak, dagenlang rond hebt gesjouwd op het park en hebt gezorgd dat alles dáár stond waar het moest staan en dat het licht tóch ging branden.

Of je bent bestuurslid en je krijgt er, naast je reguliere werkzaamheden, door zo’n evenement nog even een dagtaak bij. Je overlegt met contactpersonen van ADO Den Haag, vergadert een aantal keren met alle geledingen binnen de club, maakt draaiboeken en past die daar waar nodig aan en zorgt dat het bestuur van de bezoekende club het die avond goed naar z’n zin heeft en niets tekort komt

Denk ook eens aan Jan van de Hoff, die naast het verzorgen van een vuurwerkshow waar ze in Disneyland jaloers op zouden zijn, hoogstpersoonlijk sfeer-verhogende vlaggetjes op alle tribuneplekken heeft neergelegd.

Of neem Nico Mostert die op zo’n avond z’n medewerkers op het juiste moment op de juiste plaats moet krijgen, zorgen dat de voorraad is aangevuld, dat de glazen gespoeld worden, dat de muziek is geselecteerd en dat je op het juiste moment afsluit.

Of…..ach, ik zou alle 300 á 400 vrijwilligers bij name kunnen en willen noemen maar ik weet ook dat de meesten daar helemaal niet op zitten te wachten. Die doen dat gewoon voor hun club en mogen, als blijk van waardering namens de vereniging, 1 x per jaar gezellig op kosten van Sparta Nijkerk barbecueën. Er zijn momenten dat ik me serieus zorgen maak om de voortgang van het verenigingsleven maar op een avond als dinsdag 26 oktober, toen Sparta Nijkerk door toedoen van al die vrijwilligers opnieuw geschiedenis schreef (want daar hoef je namelijk niet altijd een wedstrijd voor te winnen) en Nijkerk een onvergetelijke avond bezorgden, kan ik alleen maar trots zijn. Ontzettend trots.

Is het wellicht een idee om voor die mensen een soort standbeeld op te richten? Is een mooie, statige, symbolische witte berk dan wellicht iets?

Nico Fiegen

Nieuwe Brons sponsor Coava

Ruim vijf jaar geleden opende Jacco van den Bor aan het Plein in Nijkerk Coava, wat bekend staat om het onwijs lekkere ijs en de koffiebar met Speciality Coffee. Na een grote verbouwing heeft Coava in april 2021 zijn intrek genomen in het voormalige eetcafé Princesse, waarmee Nijkerk een nieuw restaurant rijker is geworden. Met een waanzinnige en eigentijdse inrichting, open keuken en ruime speelhoek voor kinderen kunnen gasten nu ook genieten van een lunch, borrel of diner waarbij de focus ligt op kip, biefstuk, burgers en verschillende vega(n) gerechten. Daarnaast is er een uitgebreide speciaalbier- en wijnkaart en kunt u terecht voor een zakelijke lunch van drie gangen. Ondertussen is Coava bezig met het realiseren van een multifunctionele evenementenlocatie die vanaf 1 oktober te huren is voor (bedrijfs-)feesten & partijen.

Sportivate nieuwe Brons sponsor!

Sportivate faciliteert en adviseert bedrijven hoe je meer beweging binnen een bedrijf kan creëren. Wij willen op een plezierige manier bedrijven motiveren om te gaan bewegen, waardoor de werktevredenheid omhoog gaat en werknemers met steeds meer plezier naar hun werk toe gaan.

Bent u nou ook nieuwsgierig naar wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?

www.sportivate.nl

– Business Games | Gezonde competitie met andere bedrijven

– Network Games | Verbinden/Netwerken vanuit de beweging

– Experiences | Relatiedag, Familiedag, Bedrijfsuitje, Maatoplossingen

Van links naar rechts:

Jelte Bakker – Directeur Sportivate

Mozes Hoppenbrouwer – Sales Manager

Gert van Assen – Support Manager

Nooit meer doen

Het stond er écht! Zomaar, vanuit het niets, zonder vooraankondiging, zonder overleg…pats, boem. Voor vrijwel iedere Spartaan was het ronduit schokkend, confronterend zelfs. Hoe kón men het bedenken? Uit wiens koker kwam dit? Wat lag er aan ten grondslag? Het was toch goed geweest al die jaren? Waarom dan nu ineens dit? Natuurlijk, het beestje moest een naampje hebben maar dat hád het toch al? Al 90 jaar!

Stel je voor, je wandelt , zoals ik, al een jaartje of 50 ons complex op, groet wat mensen, neemt de trap naar boven en je loopt ineens ‘het clubhuis’ in…?? Het clubhuis?? WTF?! De KANTINE!!
K.A.N.T.I.N.E.

Golfers drinken een gele peter in het paviljoen (ook wel hole 19), de harde kern van profclubs hebben een honk, studenten hebben een aula, bejaardentehuizen hebben een koffiekamer, padvinders hebben een gebouw, maar wij hebben een KANTINE (en bij wijze van uitzondering ook een perron….). Ja, hockeyers, díé hebben een clubhuis maar wie haalt het nu in z’n harsus om onze KANTINE ook om te dopen? Da’s toch echt vloeken in de kerk?

En dat bleek ook al snel. Spartanen klommen al snel op de barricades, er werd een soort digitale actiegroep opgericht en de titel (want dat is het, een titel!) KANTINE werd officieus heilig verklaard. En terecht. v.v. Sparta Nijkerk heeft met ingang van heden nóóit meer een clubhuis, is dat begrepen? In onze KANTINE is historie geschreven. Begonnen met die oergezellige ruimte op de plaats waar nu onze Kringloopwinkel staat. Met kantinebazen als Jan Mooij of Aalt Bruinekool. Met van die nissen waar het leek of je op zaterdagmiddag op Tienertoer ging. Met een ouderwetse frituurpan achter de bar waarin frikandellen werden gebakken zoals ze nu niet meer gemaakt worden. Met meters bier en bladen vol spatjes. Met een liter jenever, stiekem achterin de koelkast, om de voorzitter toch af en toe van een jonge klare te voorzien.

En toen kwam ons huidige hoofdgebouw. Ook toen heeft iemand misschien al bedacht dat in zo’n mooi pand natuurlijk geen sprake meer kon zijn van een KANTINE maar die is dan waarschijnlijk wél met pek en veren over de stadsgrenzen gejaagd. Ook in ons nieuwe onderkomen bleef er gewoon sprake van de KANTINE. Zo’n ruimte met natte tafels en warme worsten. Zo’n KANTINE waar klaverjassen en toepen zijn uitgevonden. Waar je op feestavonden ook je vriendinnetje mee naar toe nam en waar je verkering kreeg. Om daarna gezellig de dug-out op het hoofdveld in te duiken (totdat het iemand behaagde dat die dingen, ook al zonder overleg, transparant moesten worden wat dan vanuit de KANTINE weer fraaie schouwspellen opleverde…). Na afloop van het OJK of op avonden waarop kampioenschappen werden gevierd horen daar de lampen heen en weer te slingeren. Die moet met grove bezems aan het einde van de avond door 5 vrijwilligers schoon geveegd worden. Dát is een KANTINE. Dat gebeurt niet in clubhuizen of paviljoens. Daar wordt de boel met een plumeau schoon gemaakt, daar is het verboden kringen op tafel te maken en daar prikken ze een vorkje en schuiven ze geen ‘balletje pindasaus’ naar binnen. Volgens mij heeft de bedenker van dat afschuwelijke woord ‘clubhuis’ ook heel weinig historisch besef. Want in onze kantine is zoals gezegd geschiedenis geschreven. Zonder een uitgebreide bespreking vooraf is daar een tafeltje gereserveerd voor de familie Bouw en iedereen die daar later bij is aangeschoven. Daar ontstond een hoekje ergens achter de bar waar je het illustere duo Jan van Drie en Henk Kraaij, Johnny van Beek en Willem Mostert uit kon tekenen, waar Geurie een uitgebreid gesprek met je aanging en waar BN-ers als Johan Derksen en John van Sweden hun verhaal kwamen vertellen. En waar iedereen wel eens een keer bovenaan de trap heeft gestaan in het besef dat het laatste biertje niet persé nodig meer was en er nu er voor zorgde dat diezelfde trap een haast onneembare hindernis was geworden. En die doop je dan plotsklaps om tot clubhuis? Heet Gert Veenhof nu dan ook horeca-manager? Is een bak pukkies dan ook ineens een bruine fruitschaal? En gaan we daar dan ook kaviaar eten in plaats van een zompige kroket? Dacht het niet! Al noemen we ons hoofdveld een stadion, onze Rommelmarkt een Kringloopwinkel en gaan scheidsrechters referees heten, de KANTINE blijft de KANTINE. En degene die het ooit nog in z’n kop haalt om de term clubhuis te gebruiken gaat er in voor 2 kannen bier. Want zo doen we dat in een KANTINE.

Duidelijk? Niet meer doen dus hè?
Nico Fiegen

Nieuwe Brons sponsor Pearle Opticiens Nijkerk stelt zich voor

Wij zijn Marc en Ruth van den Akker. Nijkerkse ondernemers van de Pearle Opticiens in Nijkerk.

In 2018 hebben wij de winkel als franchisers overgenomen. Ruth is waarschijnlijk geen onbekende, zij was voordat wij de winkel in 2018 overnamen al sinds 2004 werkzaam bij Pearle Opticiens Nijkerk als bedrijfsleider.

U kunt bij ons terecht voor nauwkeurige oogmetingen voor bril en contactlenzen, waarbij wij ook de algehele gezondheid van het oog controleren. Kortom; u bent bij ons in goede handen!

Wij zien u graag eens bij ons in de winkel.

SilverCloud Computing Meiden- en Vrouwensponsor

SilverCloud Computing is voor minimaal de komende twee seizoenen sponsor van het Meiden- en Vrouwenvoetbal bij Sparta Nijkerk. Deze tak bestaat inmiddels uit ca. 250 leden van onze vereniging en groeit nog steeds.

Wim Koopman, Managing partner van SilverCloud Computing, geeft aan waarom zijn bedrijf dit graag wil sponsoren: “Wij zijn al meerdere jaren lid van de BusinessClub en ook al langere tijd het gezicht van Vrouwen 1. We steunden het hoogste vrouwenelftal vooral door ze onder andere te voorzien van een volledige kledingset. In juli van dit jaar zijn we benaderd door Sam Gersen, coördinator van het meiden- en vrouwenvoetbal binnen de vereniging, en door Rijk Veer van de sponsorcommissie. Een aantal clubmensen heeft een prachtig ambitieus plan uitgewerkt om de komende jaren de meiden- en vrouwentak van de vereniging verder te professionaliseren. Het uiteindelijke doel is om Vrouwen 1 op Hoofdklasseniveau te laten spelen. Dat betekent dat er nog tweemaal gepromoveerd dient te worden. Dit vergt natuurlijk ook investeringen waar de hulp van sponsors gewenst is en daar dragen wij als SilverCloud Computing graag aan bij. Als oud-voorzitter van Sparta Nijkerk vind ik het prachtig om te zien dat we naast natuurlijk de Hoofdsponsor, een Verenigings-en een Jeugdsponsor nu ook een Meiden- en Vrouwensponsor kennen bij onze club.”

Wat doet SilverCloud Computing?

Wij gaan voor next-level bedrijfscommunicatie en wij geloven dat slimme inzet van technologie, de zogenaamde Digitale Transformatie, niet alleen is voorbehouden aan grote organisaties, maar juist voor middelgrote en klein bedrijven (MKB) een groot verschil kan en zal betekenen. Bij SilverCloud staat kwaliteit in dienstverlening en zorgvuldig omgaan met informatieveiligheid en dataprivacy hoog in het vaandel. Dit is niet alleen een kwestie van processen en technische maatregelen maar ook, specifiek, van bedrijfscultuur en persoonlijke motivatie.

Op de foto: Wim Koopman, Managing partner SilverCloud Computing en Madelon Kok, sponsormanager BusinessClub Sparta Nijkerk afd. Meiden– en Vrouwen Sponsoring

Bronzen schilders voor Sparta Nijkerk

De Nijkerkse schilders Gijs Renes en Christiaan van de Pol traden onlangs toe tot de BusinessClub van Sparta Nijkerk. Renes, telg uit een écht Sparta nest en min of meer geboren met de kwast in zijn hand, maakte al eerder deel uit van de sponsorclub maar bezegelde zijn voorliefde voor Sparta Nijkerk nu opnieuw met een Bronzen lidmaatschap. Gijs Renes startte in 2008 als zelfstandig ondernemer en sinds vier jaar werkt hij nauw samen met Christiaan van de Pol. “Wij kunnen het samen prima vinden, weten wat we aan elkaar hebben en hebben grotendeels dezelfde manier van werken. De klant kan van ons dus vakwerk verwachten!” zeggen de heren in koor. Christiaan van de Pol kan niet nalaten daar aan toe te voegen dat men het beste resultaat van het duo mag verwachten. ”En dat is precies waar we op hopen voor de club: het beste resultaat. Maar daar hebben we alle vertrouwen in!”

 

Dames welkome aanvulling BusinessClub Sparta Nijkerk

Door Nico Fiegen

Voor wie nog steeds van mening is dat de damesafdeling van Sparta Nijkerk als een leuke aanvulling moet worden gezien: wees gewaarschuwd, de vrouwen en meiden timmeren steeds nadrukkelijker aan de weg. Onder leiding van grondlegger Hans Stam werd de laatste maanden hard gewerkt aan een plan wat het vrouwen- en meidenvoetbal in de volle breedte naar een hoger plan moet brengen. Hoofddoel: Dames 1 naar de Hoofdklasse. Julia van den Bosch en Madelon Kok, twee super-enthousiaste dames uit Sparta Nijkerk 5, snapten als geen ander dat daar méér voor nodig is dan alleen talent en overtuiging, en als uitvloeisel van het eerdergenoemde plan zijn zij alweer een jaar geleden met het bestuur van de Voetbalvereniging én de BusinessClub om de tafel gegaan. Betere faciliteiten, gekwalificeerde trainingsmiddelen en goed opgeleide trainers vragen nu eenmaal om budget en als het aan de 2 dames ligt, gaat dat er komen. En snel ook!

“Na oriënterende gesprekken met allerlei geledingen binnen de club zijn we uiteindelijk toegetreden tot de sponsorcommissie van de BusinessClub. De eerste besprekingen met de mensen van de BusinessClub gaven ons direct het gevoel dat we van harte welkom waren aan tafel. Eerlijk is eerlijk, in het begin wisten we nauwelijks hoe we zoiets aan zouden moeten gaan pakken maar de BusinessClub heeft ons ‘vaderlijk’ onder de vleugels genomen en ons wegwijs gemaakt in alles wat de club aan sponsoring te bieden heeft”, zegt Madelon vol vuur. Haar vriendin Julia vult aan: ”Corona heeft natuurlijk wel een beetje roet in het eten gegooid, dus we hopen maar dat we het komend seizoen echt ‘los’ kunnen. We hebben echt wel een paar leuke ideeën in ons hoofd maar gelukkig kunnen we 24/7 bij de sponsorcommissie terecht voor goede raad en advies”.

De dames (zelf noemen zij zich liever meiden) schieten overeind als we ze vragen hoe serieus het damesvoetbal bij onze club nu moet worden genomen: ”Heel serieus! Landelijk maar ook internationaal heeft het damesvoetbal de laatste jaren een enorme vlucht genomen. Kijk naar de uitpuilende stadions bij EK’s en WK’s, kijk naar de zeer succesvolle Nederlandse dames die uitkomen in buitenlandse topcompetities, kijk naar het feit dat iedere Europese topclub een damesafdeling hééft en je moet toegeven dat niemand meer om damesvoetbal heen kan. Het mag dan allemaal de laatste jaren pas écht op gang zijn gekomen, het wordt allemaal wel steeds professioneler. Gelukkig ziet Sparta Nijkerk dat ook al een tijdje in en voelen we ons 100% deel van deze mooie club. Dat kan ook niet anders want inmiddels biedt Sparta Nijkerk plaats aan zo’n 250 vrouwelijke leden. Dan kun je toch niet meer om ons heen?” lachen Madelon en Julia in koor.

De BusinessClub is bijzonder ingenomen met deze aanvulling. “Wij denken dat we samen met de dames (sorry…meiden) mooie dingen op kunnen gaan zetten. Aan hun enthousiasme zal het niet liggen!” aldus het bestuur.
Wilt u meer informatie over sponsormogelijkheden betreffende vrouwen/meiden voetbal Sparta Nijkerk dan horen wij graag van u.

info@businessclubspartanijkerk.nl

BusinessClub Sparta Nijkerk is trots op zijn nieuwe Brons sponsor

Smart Mobility Lease; Uw mobiliteitspartner met maatoplossingen in onzekere tijden.

Deze tijd vraagt om flexibiliteit en maatwerk in combinatie met persoonlijk contact en slim meedenken met de ondernemer. Dat is nou precies wat wij doen. Wij willen uw slimme mobiliteitspartner zijn!

Door onze jarenlange ervaring en kennis zullen wij u professioneel adviseren. Of u een voertuig nou tijdelijk nodig heeft of voor een langere periode, het kan allemaal. En dit vaak binnen een dag geregeld!

Ook starters geven wij graag de kans te ondernemen, immers de starters van nu zijn de ondernemers voor de toekomst!

Wilt u “nieuw” of “jong gebruikt” rijden of heeft u een bepaalde droomwagen welke u eerst wilt leasen en later overnemen? Alles is bespreekbaar.

Sponsor van de week: Data2Track

Door Erik Baas

 

Data2Track, van commercieel directeur Rob Bouwer, is een dynamisch telematica bedrijf dat gespecialiseerd is in Fleetmanagement oplossingen. Dat houdt simpel gezegd in dat Data2Track software (apps) maakt voor transportbedrijven waarmee chauffeurs in contact staan met het bedrijf. Van simpel berichtenverkeer tot het uitlezen van tachografen, tot het digitaal registreren en afhandelen van de transportopdrachten en de gewerkte uren.
“Bij Data2Track gaat het om mensen, wij zijn sterk door onze menselijkheid”, aldus Rob Bouwer. “Bij ons geen ticketsysteem, maar iemand die je telefonisch verder helpt. Geen nummer, maar je klanten kennen bij voornaam. Wij denken mee, het klinkt cliché, maar wij zetten dat stapje extra. Die instelling i.c.m. innovatieve producten heeft ons gebracht waar we nu staan.
Via enkele contacten kwamen we een aantal jaren geleden in aanraking met de BusinessClub. Tot aan de corona lockdown was een leuke en gezellige zaterdagmiddag Sparta een redelijk vast onderdeel in ons weekprogramma.”

Hoe ziet de toekomst eruit voor Data2Track?
“De vooruitzichten van ons bedrijf zien er goed uit”, vervolgt Rob zijn verhaal. “Wij zijn onderdeel van de digitaliseringsslag die in de transportbranche plaatsvindt. Het is het nummer één aandachtspunt in de logistiek. Fleetmanagement en daarmee onze apps zijn essentieel en niet meer weg te denken uit dit landschap. Ik verwacht dus dat we verder gaan groeien, zeker de komende jaren.”

Wat kan de BusinessClub van Sparta Nijkerk voor jullie betekenen?
“Nieuwe klanten komen bij Data2Track door de goede referenties vanuit de markt, maar ook vanuit het netwerk. Het netwerk is natuurlijk een krachtige tool om potentiële klanten kennis te laten maken met onze producten. De BusinessClub van Sparta Nijkerk biedt een mooi netwerk waar ook voor ons kansen liggen.”

Rob vult tot slot nog aan: “Wij zijn trotse sponsor van Sparta. Dat doe je denk ik een beetje vanuit liefde voor de club. En we hopen dat nog lang te kunnen zijn!”

 

EK poule BusinessClub Sparta Nijkerk kent verschillende winnaars!

De BusinessClub van Sparta Nijkerk heeft tijdens het afgelopen EK voor haar leden een pool opgezet. Met circa 50 deelnemers was het een goed bezette voetbalpool.

BusinessClub Sparta Nijkerk is zelf de boer op gegaan om prijzen te kopen, in plaats van gesponsord te krijgen. Dit hebben ze bij lokale (horeca-) ondernemers gedaan. Hiervoor is gekozen om hen te danken voor de sponsoring die zij door hebben gezet tijdens de coronapandemie, maar ook als steun in de rug in de lastige periode waarin ze zitten.

Elke speelronde was er een prijs te winnen en in de eindstand was er voor de nummers 1 tot en met 3 ook een prijs te verdelen.

Uiteindelijk ging Signploeg er met de winst vandoor. Gijs Wiesenekker had zich namens Signploeg ingeschreven en bleek de meestervoorspeller van het EK!

Signploeg wint een extra BusinessClub kaart voor het komende voetbalseizoen waarin Sparta Nijkerk een gooi gaat doen naar de titel in de Derde Divisie.

Hieronder een overzicht van de winnaars inclusief prijs:

#1 Signploeg (Gijs Wiesenekker) – BusinessClub kaart komende seizoen

#2 Heinen en Hopman (Eric van Dijk) Salentein waardebon

#3 SalesSpot (Steef van den Berg) Ingelijst shirt 1e Elftal

 

En last but not least de rondewinnaars!

Op de foto ontbreekt de winnaar van Ronde 1/2 finale,  Evers + Manders (Johan Evers) hij kreeg een ’t Koetshuis waardebon.

Ronde 1: Buitenhuis Eierhandel (Stefan Kleijer) Van de Pol Catering waardebon en Oranje bierpakket

Ronde 2: COVEBO (Chris van den Boom) Lust waardebon

Ronde 3: De Jong en Laan (Thijs van Zandwijk) Japas waardebon

Ronde 1/8 finale: SalesSpot (Steef van den Berg) Van Duinkerken waardebon

 

Ronde 1/4 finale: Signploeg (Gijs Wiesenekker) Moeke waardebon

én Ronde Finale: Signploeg (Gijs Wiesenekker) Alberto’s Italian waardebon

 

 

Opnieuw Diamant sponsor voor Sparta Nijkerk: Studio LX

Met trots kondigt de BusinessClub van Sparta Nijkerk opnieuw ‘gezinsuitbreiding’ aan.

Het bedrijf van Arnaud Wallet, telg uit een beroemde Sparta Nijkerk familie maar bovenal directeur-eigenaar van het Nijkerkse bedrijf Studio LX, heeft zich onlangs voor maar liefst 10 (!) jaar als Diamant sponsor aan de club verbonden. Wallet: ”Inderdaad, mijn vader, broers en ik maken al een tijdje deel uit van de Sparta familie en juist daarom vind ik het zo mooi om met mijn bedrijf nu ook deel uit te maken van de BusinessClub. Het is mooi om te zien dat de club zich in de volle breedte zo ontwikkelt. Ook de BusinessClub heeft de laatste 10 jaar een enorme groei doorgemaakt en als Nijkerkse onderneming moet je daar eigenlijk deel van uitmaken”.

Studio LX is gespecialiseerd in de nieuwe verlichtingsstandaard waarin hoogwaardige kwaliteit en superieure techniek gekoppeld zijn aan creativiteit en design. Niet alleen kiezen voor een mooi ontwerp, maar hoogwaardige lichtspecificaties combineren met een creatieve kijk op verlichting en domotica. Studio LX is altijd op zoek naar de beste oplossing op het gebied van kwaliteit, levensduur, lichtbeleving, onderhoud, design en prijs. Niet zomaar leveren, maar altijd op zoek naar het beste resultaat voor onze klant.
Vaste bezoekers van het gloednieuwe terras Perron 31 op De Ebbenhorst hebben reeds gezien dat Studio LX nu ook prominent aanwezig is. Arnaud Wallet heeft met zijn bedrijf een gedeelte van dat terras mogelijk gemaakt en zal ook in de toekomst meedenken in het verfraaien en up-to-date houden van het sportpark. Eerder al droeg Studio LX haar steentje bij aan “de Kweekvijver”, het mini- stadionnetje voor de jongste jeugd van Sparta Nijkerk.

“Prachtig om te zien dat juist in tijden dat het ook voor verenigingen soms lastig genoeg is om het hoofd boven water te houden een bedrijf als Studio LX zich prominent aansluit bij onze BusinessClub! We zijn dus ook Arnaud veel dank verschuldigd”, stelt het bestuur van de BusinessClub.