Middagje Sparta Nijkerk nu via BONI Business@Home
De Businessclub van Sparta Nijkerk realiseert zich als geen ander dat haar leden het altijd druk bezochte Middagje Sparta Nijkerk missen. En dat in een tijd dat het niet eens uitgesloten was dat er in deze weken wel eens een heel mooie feestje gevierd had kunnen worden.
Hokra Promotionele Communicatie, het bedrijf van relatiemanager Tyno Koelewijn, bedacht een bijzonder leuke manier om de leden toch een leuk Sparta voetbalmiddagje te bezorgen: een pakket met wijn, bier en lekkere versnaperingen aangevuld met wat leuke gadgets.
Hoofdsponsor BONI Markten verleende spontaan haar medewerking bij het vullen van het pakket. Zaterdag, rond de klok van vier uur mogen de leden het openen en het Middagje Sparta Nijkerk thuis beleven. Leuke bijkomstigheid is dat het pakket tevens is voorzien van een bluetooth- speakertje waarmee die middag ook het gebruikelijke interview met trainer Eric Speelziek te beluisteren valt. VDR Druk & Print zorgde voor een bijpassende kaart waarop trainer Speelziek en Businesclub -voorzitter Nico Fiegen nog wat woorden richten tot hun leden. Uiteindelijk bevat het pakket ook nog een Sparta Nijkerk- klaphandje. Uiteraard om te klappen voor de prestaties van Sparta maar degenen die daarmee de leukste boodschap op social media zetten ontvangen van de club nog een leuke prijs. Het eerste exemplaar werd uiteraard uitgereikt aan de trotse hoofdsponsor BONI, de heer Bouke van der Wal.
Nachtegaalsteeg 1
3862 WJ Nijkerk