Kleding en materiaal inname
Beste leiders, trainers en ouders,
Zoals gebruikelijk worden einde seizoen de kledingtassen samen met de trainingsmaterialen ingeleverd op ons sportcomplex. Dit ter controle en aanvulling richting het nieuwe seizoen.
Door het bestuur zijn hiervoor een 3-tal momenten geprikt.
Inleveradres: Kringloopwinkel op ons complex.
Data: woensdag 27 juni (19.00 uur t/m 21.00 uur)
zaterdag 30 juni (9.00 uur t/m 11 uur)
maandag 2 juli (19.00 uur t/m 21.00 uur)
Dus samen met de kledingtas ook de pionnen, hesjes, bidons en waterzakken meebrengen.
Ook de sleutels kunnen deze avond worden ingeleverd. Graag ook de sleutel meebrengen wanneer er volgend seizoen een vrijwilligerstaak wordt uitgevoerd. Onze sleutel coördinator wil graag de gegevens van de sleutelhouder in onze eigen administratie checken.
De ballen kunnen in de ballenhokken worden opgeborgen. De ballen coördinator zal deze daar controleren en mogelijk aanvullen.
Mocht het niet lukken op 1 van de 3 data de spullen te droppen dan vragen we vriendelijk contact te zoeken via de mail: penningmeester@vvspartanijkerk.nl
Nachtegaalsteeg 1
3862 WJ Nijkerk