De Sparta Nijkerk clubpas en een aangescherpte toegangscontrole
Zoals bij de meeste verenigingen en instellingen wordt om de zoveel jaar het ledenbestand doorgenomen en waar nodig opgeschoond. Daar zijn wij bij Sparta Nijkerk aan het begin van dit nieuwe seizoen ook voortvarend mee van start gegaan!!
Hoewel zo’n proces met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt uitgevoerd kan het natuurlijk voor komen dat er leden en/of vrijwilligers ten onrechte van de lijst worden gehaald…..
Dat zou dan heel vervelend zijn omdat wij bij Sparta Nijkerk vanaf de eerstkomende thuiswedstrijd – op zaterdag 10 september a.s. tegen Eemdijk -een aangescherpte toegangscontrole willen uitvoeren.
Er wordt dan extra gecontroleerd:
zijn de clubpassen nog wel geldig en is de persoon die de pas toont ook echt de “eigenaar” van de Sparta Nijkerk clubpas!
Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan met de registratie dan wordt dat meteen uitgezocht en/of genoteerd. Er zullen enkele personen van de ledenadministratie en het bestuur aanwezig zijn bij deze controle.
Bij twijfel over de geldigheid van de clubpas zal de bezoeker het voordeel van de twijfel krijgen en mag hij of zij op deze zaterdag de wedstrijd toch nog bezoeken. Nogmaals, wij willen de grootst mogelijke zorgvuldigheid betrachten bij deze noodzakelijke actie en hopen op uw aller medewerking en begrip.
Zie hieronder de “spelregels” rondom de Sparta Nijkerk Clubpas.
Bewaar uw clubpas goed!
Aan leden en vrijwilligers van Sparta Nijkerk wordt sinds enkele jaren een persoonlijke clubpas uitgereikt. De passen die worden uitgereikt gaan meerdere seizoenen mee. Het is dus belangrijk dat deze pas goed bewaard wordt!
Bij beëindiging van het lidmaatschap of bij het stoppen van vrijwilligerstaken wordt de clubpas logischerwijs geblokkeerd.
Wat kun je met deze pas ?
– De pas geeft u gratis toegang tot de competitie-thuiswedstrijden van ons eerste elftal.
– De pas kan ook als digitale portemonnee gebruikt worden. In de kantine kan de pas opgeladen worden door middel van contant geld of via de pinautomaat. De pas kan ook thuis via I-deal opgeladen worden.
Het gebruik van contant geld binnen onze vereniging brengt risico’s met zich mee en om die reden wil de vereniging het betalen in de kantine met de ledenpas graag stimuleren. Het gebruik is veilig, het tegoed blijft ook staan bij diefstal of verlies.
De pas is persoonlijk en kan door de vereniging op afstand worden geactiveerd en gedeactiveerd. Bij de ingang van het complex wordt bij thuiswedstrijden van het eerste elftal elektronisch gecontroleerd op de geldigheid en tenaamstelling van de pas.
Wat te doen bij verlies of diefstal?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u de pas verliest, kwijtraakt of dat deze gestolen wordt.
Geef dit dan zo snel als mogelijk door aan de ledenadministratie of de coördinator van de clubpassen. (ledenadministratie@vvspartanijkerk.nl óf clubpas@vvspartanijkerk.nl)
Uw pas wordt dan direct geblokkeerd en u kunt dan een nieuwe aanvragen.
Kosten opnieuw aanvragen
Aan dit opnieuw aanvragen zijn echter wel kosten verbonden. Voor het opnieuw aanvragen van een pas wordt vanaf dit seizoen – 2016/2017 – een bedrag van € 5,00 in rekening gebracht. Houd hier bij het aanvragen rekening mee.
Vragen?
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een mail sturen naar de ledenadministratie of de coördinator van de clubpassen. (ledenadministratie@vvspartanijkerk.nl óf clubpas@vvspartanijkerk.nl).
Wij hopen al onze leden hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.
Nachtegaalsteeg 1
3862 WJ Nijkerk