27 juni 2019

Kledingpakketten 2019/2020

Beste Spartanen,

Het voetbalseizoen is nog niet ten einde maar achter de schermen zijn de vrijwilligers echter al weer druk bezig om alles voor elk team weer goed voor elkaar te hebben in het nieuwe seizoen.
Zo ook de kleding. Denk hierbij aan tenues, trainingspakken, kleding voor de trainers et cetera.

Voor het komende seizoen 2018/2019 zijn we nog op zoek naar verschillende bedrijven en/of ondernemers die een team zouden willen voorzien van nieuwe tenues, dit kan al vanaf € 550,00 inclusief BTW.
In ruil hiervoor komt het logo van je bedrijf op het shirt te staan, 3 jaar lang!

Lees je dit en weet je nou iemand die dit zou willen doen, of ben je zelf diegene?
Aarzel dan niet, neem contact op en ondersteun de jeugdopleiding van Sparta Nijkerk.

U kunt contact opnemen via onderstaand mailadres:
kleding@vvspartanijkerk.nl

Mag de jeugd van Sparta Nijkerk op uw steun rekenen?

Sportieve groet,

Jelle Jaap van Hoff